Door te werken vanuit gespecialiseerde marktteams weten we wat er binnen je branche actueel en relevant is en welke ontwikkelingen er spelen in relatie tot communicatieproducties. Dit maakt dat we je beter kunnen adviseren, zodat we samen snel en efficiënt kunnen werken aan succesvolle communicatieproducties. Op deze pagina vind je alle info over de mensen die de teams succesvol maken.

Business to Business & Print

Business-to-business marketing is net als alle markten continu in beweging. Er wordt doorlopend geëxperimenteerd met de middeleninzet. Online en offline ontwikkelingen bieden doorlopend nieuwe mogelijkheden, maar daardoor ook ‘valkuilen’. Ons B-to-B team is altijd op zoek naar een zo hoog mogelijk resultaat met de meest effectieve inzet van het marketingbudget.  We kennen de valkuilen en adviseren je op welke wijze de  communicatie-producties met het meeste effect geproduceerd kunnen worden. Dit team is zeer ervaren op het gebied van tijdschriftenproductie voor (semi)-professionele uitgeverijen en intermediairs. Het huidige landschap waarin deze experts zich begeven kenmerkt zich door de veelheid aan technieken. De kunst van B-to-B marketing is om iedereen in de directie (of decision making unit) van het bedrijf te bereiken, te boeien en mee samen te werken!

Gezondheidszorg, Overheid en Educatie

De gezondheidszorg maakt in navolging van andere overheidssectoren in rap tempo de omslag naar een vrije markt. Door goede samenwerking met ons marktteam winnen we aanbestedingen en kiezen de overheid, scholen en zorgaanbieders voor onze goede kwaliteit en scherpe prijs. Het werken met de complexe organisatiestructuur van decentrale organisaties met meerdere bestellers en bestelstromen en de opvolging van tenders en aanbestedingen is voor ons bekend terrein. Wij denken mee met de juiste benadering van particulieren/consumenten/patiënten, een doelgroep die van groot belang is. GroenMedia verbindt de onderdelen en komt met een oplossing die past bij deze branche, denk aan een combinatie van Printing-on-Demand en drukwerk dat we via online platforms efficiënt inrichten. De tijden zijn definitief veranderd, dus ook overheids- en zorginstellingen gaan ondernemen, waarbij dit marktteam ze graag verder helpt!

Finance en Retail

Voor dit team betekent communicatie een opvallende en herkenbare vertaling van de merkbeleving op de plaats van verkoop. Oftewel overtuigend op het moment van aankoop of aanschaf. Samen met onze financiële of retail-opdrachtgevers bepalen we de kernwaarden, waarmee het merk of product zich onderscheidt. Èn hoe we het merk hierbij het beste kunnen positioneren. We worden gedreven door oplossingen die zorgen dat merken steeds persoonlijker bij de consument op de mat vallen of in de mailbox belanden. In het team is de nodige ervaring met retailconcepten in de cateringbranche aanwezig. Als producent verzorgt GroenMedia de ontwikkeling van een geschikte mix van communicatiemiddelen, om zo een aansluitende beleving en emotie te creëren. Denk aan bestelportals, displays, POS-materiaal, pop-up stores en nog veel meer. Samen kunnen we de doelgroep snel overtuigen!

Directie en managementteam

Met leiderschap, zelfbewustzijn, ons voorstellings-vermogen en heldere communicatie bepalen we richting. Concreet zie je dit door middel van onze missie over wat MediaCenter en Groen Media willen zijn – en in de werkwijze ‘Press-Print-Play’.

Omstandigheden en rollen veranderen in de loop van de tijd. Maar de missie van deze directie blijft overeind. Door ons hechte managementteam wordt dagelijks sturing aan de succesvolle organisaties van MediaCenter en Groen Media gegeven.

Steven Yntema
Algemeen Directeur
e-mailsyntema@groenmedia.nlmobiel 06-55714985
Izo Hoytink
Commercieel Directeur
e-mailihoytink@groenmedia.nltelefoon 010-4252600mobiel 06-43720621
Jan van Geelen
Financieel Directeur
e-mailjvangeelen@groenmedia.nltelefoon 010-4252600mobiel 06-24719667